Wyszków, ul. Piłsudskiego 44
godziny otwarcia

Mgr Marek Kaliniak
Fizjoterapeuta

Jest absolwentem Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Tytuł magistra rehabilitacji uzyskał w roku 1990. W swojej 30 letniej praktyce ma wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami z zaburzeniami czaszkowo-szyjnymi i czaszkowo-żuchwowymi

Ukończył wiele szkoleń i kursów z dziedziny fizjoterapii (min: Dysfunkcje czaszkowo szyjne i czaszkowo żuchwowe wg Rocabado, PNF, Terapia czaszkowo-krzyżowa Upledgera, Łańcuchy mięśniowe GDS, Kursy terapii manualnej, Drenaż limfatyczny, Terapia skolioz i wad postawy FITS i wiele innych)

W swojej pracy stawia na holistyczne podejście do każdego pacjenta.
Prywatnie interesuje się sportem i szeroko pojętą aktywnością fizyczną. W chwilach wolnych biega.

W Klinika Dla Ciebie - Wyszków mogą Państwo skorzystać z pomocy doświadczonego Fizjoterapeuty. Naszym Specjalistą jest Mgr. Marek Kaliniak - Fizjoterapeuta z ponad 30 letnim doświadczeniem, które zdobywał m.in. w wielu placówkach medycznych w Polsce i USA.

Fizjoterapia pomoże Państwu wyleczyć:

• bóle kręgosłupa: dyskopatie, bóle korzeniowe, bóle przeciążeniowe,
  • dolegliwości związane z przebytymi operacjami i urazami kręgosłupa oraz kończyn,
  • bóle i zawroty głowy,
  • bóle szyi,
  • nerwobóle i drętwienie kończyn,
  • wady postawy takie jak m.in. skolioza, płaskostopie, koślawość kolan,
  • problemy z równowagą i koordynacją nerwowo-mięśniową,
  • ograniczenie zakresu ruchu w stawach,
  • stany napięciowe (stres, wzmożone napięcie mięśniowe),
  • kontuzje związane z aktywnością fizyczną (kolano skoczka, kolano biegacza, bóle typu shin splint)

Fizjoterapia pozwoli wyleczyć problemy powiązane ze stomatologią takie jak np. zaburzenia czynnościowe stawu skroniowo-żuchwowego czy bruksizm.

Objawy dysfunkcji stawu skroniowo-żuchwowego

• Napięciowe, migrenowe bóle głowy.
  • Bóle okolic szczęki i skroni.
  • Ograniczona ruchomość stawu skroniowo-żuchwowego – bóle przy przeżuwaniu, „przeskakiwanie” lub trzaski odczuwane w szczęce w trakcie żucia lub szerokiego otwierania ust, problemy z przełykaniem.
  • Bóle okolicy ucha, szumy uszne i nawracające stany zapalne ucha.
  • Bóle i nadwrażliwość zębów.

W rozwiązaniu powyższych dolegliwości może pomóc fizjoterapeuta stomatologiczny. Dzięki indywidualnie dobranym zabiegom pomoże rozluźnić okolice stawu skroniowo-żuchwowego i przywrócić jego prawidłową pracę.

Zapisy:
Wyszków ul. Piłsudskiego 44
Poniedziałek:09.00 - 18.00
Wtorek:08.00 - 20.00
Środa:09.00 - 18.00
Czwartek:10.00 - 19.00
Piątek:08.00 - 16.00
Sobota:wiadomość w recepcji

Wyszków, ul. Piłsudskiego 44

DOJAZD

phonehomepencilcogenvelopefile-addusersphone-handsetphonemap-markerclocklistquestion-circle